Вік: 23
Предмет: українська мова та література
Досвід: 4 роки в компанії "Setstud"
Бал ЗНО: 194,5
Освіта: КНУ ім. Т.Г.Шевченка, бакалаврат - фахівець з літературної творчості, української мови і літератури (2013-2017); магістратура - професійна кваліфікація вчитель, освітня програма "зарубіжна література та англійська мова: теорія і методика навчання"
Методика: індивідуальний підхід до кожного учня, асоціативне навчання, ігрова форма усюди, дебати та дискусії під час аналізу художнього твору, нестандартні види уроків (урок-суд, урок-театральна постановка), перегляд фільмів, ментальні картки, дидактичні ігри, використання сучасних соцмереж під час навчання
Який у тебе підхід до викладання? Вбачаю своє основне завдання - полюбити вчитися і зрозуміти, що українська мова - не складна, а в літературі - не завжди всі страждають і плачуть. Ціную, коли комунікація і стосунки рівня «вчитель-учень» можуть перерости на рівень «друг-старший друг», але вмію балансувати, тримати ситуацію під контролем, тому мої учні мене поважають і вчаться. Завжди готова порадити щось на тему освіти чи побути персональним психологом.
Навчаю так, щоб діти розвивали критичне мислення. А також завжди могли практично застосувати знання, навіть якщо не пам'ятають правила. Позитивне мислення - одне з основних складових навчання. Всього можна досягнути, головне щось для цього робити.
Які інтерактивні засоби ти використовуєш? Ігри, багато інтерактивних сайтів (Кahoot,Quizizz, Learningapps), адаптовані під навчання сучасні ігри ( показуха, крокодил,перший мільйон тощо), багато ілюстративного матеріалу (ребуси, серіали, фільми), групові та проектні завдання


Вік: 21
Предмет: Історія України
Досвід: 2.5 роки викладання «основ програмування»
Освіта: повна вища, спеціальність «Фінанси, банківська справа та страхування» КНЕУ
Методика: комбінаторні заняття, лекційного типу. Використання візуальних джерел, ігрових методик та тестування. Максимальна і постійна взаємодія з дітьми.
Який у тебе підхід до викладання? Орієнтуюсь на створення продуктивної атмосфери, де кожен учень може комфортно себе почувати. Для цього знаходжу індивідуальний підхід до кожного учня, розумію «мову підлітків», а також формую командну роботу з усіма учнями. Роблю ставку на розуміння причинно-наслідкових зв'язків, та логічних взаємозалежностей, критичного мислення та викладу власних думок. Рівномірне розприділення уваги до кожного, та об'єктивно-справедливе оцінювання учнів
Які інтерактивні засоби ти використовуєш? Socrative, На Урок, Memrise, різні фото-відеоресурси.
Вік: 23
Предмет: історія України
Досвід: 3 роки в компанії "Setstud"
Бал ЗНО: 190
Освіта: НПУ ім. М.П, Драгоманова, бакалаврат - вчитель історії, бакалавр історії, країнознавець (2014-2018); магістратура - професійна кваліфікація викладач закладу вищої освіти, магістр історії, викладач країнознавства.
Методика: індивідуальний підхід до кожного учня, асоціативне навчання, використання методу наочності, ігрова форма обговорення, а дискусії під час аналізу історичних подій, нестандартні види уроків урок-вибори, урок-суд,аналіз історичних фільмів на достовірність, ментальні картки, дидактичні ігри, використання сучасних соцмереж під час навчання
Який у тебе підхід до викладання?
Викладаю з урахуванням всіх аспектів психологічного розвитку дитини, використовую новітні методики викладання у своїх заняттях, заняття проходять в лекційній формі з використанням дискусій де це потрібно.Заняття проходять у класичній грецькій методі викладння , вважаю що підхід давньогрецьких філософів підходить якнайкраще для дискусійної форми вивчення історії так як предмет достатньо неоднозначний.
Навчаю так, щоб діти розвивали критичне мислення. А також могли з користю використати свої знання не тільки під час ЗНО , але і в подальшому житті розуміючі такі базові і важливі поняття як вибори, основи політичної системи і так далі, адже історія це - цикл який бескінечно повторюється із століття в століття . І навчившись на помилках предків можна побудувати фундамент для нащадків.
Які інтерактивні засоби ти використовуєш? Ігри, багато інтерактивних сайтів (Кahoot,Quizizz, Learningapps,Classstime? ClassDojo ), багато ілюстративного матеріалу (ребуси, серіали, фільми), групові та проектні завдання
Вік: 20
Предмет: українська мова та література
Досвід: 2 роки індивідуального супровіду дітей різного віку + 2 роки - викладач на курсах «Setstud»
Бал ЗНО: 194
Освіта: Національний педагогічний університет ім. М.П. Драгоманова, вчитель української мови та літератури+редактор видавничої продукції
Методика: Індивідуальний підхід до кожного учня. Використовую асоціативне навчання, змагання між учнями у групі, бліц та «мозковий штурм», дебати та дискусії під час аналізу художнього твору, перегляд фільмів, інтерактивні картки, дидактичні ігри, прийом «вчимось-навчаючи»
Який у тебе підхід до викладання? Вбачаю своє основне завдання в тому, аби учень полюбив рідну мову, захотів її практикувати в живому мовленні, отримував задоволення від навчання, відчув мою віру та підтримку в нього. Ціную, коли комунікація і стосунки рівня «вчитель-учень» можуть перерости на рівень «друг-старший друг», але вмію балансувати, тримати ситуацію під контролем, тому мої учні мене поважають і вчаться.
Навчання шляхом практики та постійного аналізу своїх знань. Ніколи не даю одразу правильні відповіді після перевірки робіт, спершу скажу, де допущена помилка, шляхом евристичної бесіди наштовхну на потрібну думку, дам можливість учню відшукати істину самостійно.
Творчість та креатив. Разом з дітьми створюємо казки/вірші/історії,аби простіше запам'ятовувати матеріал.
Глибоке та широке навчання. Хочу, аби кожен учень, який прийшов до мене, став кращим не лише з моєї дисципліни, хоча, звичайно, на це особлива увага. Апелюю до реального життя, наводжу приклади з
власного досвіду, ділюсь всім, чим знаю)
Які інтерактивні засоби ти використовуєш? Таблиці, схеми, графіка, дидактичні картки, матеріал у коміксах та мемах.
Вік: 21 рік
Предмет: Українська мова та література
Досвід: 4 роки (працювала репетитором та в «ЯвКурсі» до того, як прийшла у Setstud)
Бал ЗНО: 193
Освіта: Диплом із відзнакою за спеціальністю «Філологія» у Києво-Могилянській академії. Зараз навчаюся на магістратурі за спеціальністю «Історія, теорія літературознавства та компаративістика» у НаУКМА
Методика: Навчання інтерактивне, дуже сильний практичний фактор – аби щось зрозуміти, діти мають набити собі руку або самі дійти до якоїсь думки.
Який у тебе підхід до викладання? Просто намагаюся ставитися до дітей по-дружньому, і тому намагаюся апелювати до їхньої відповідальності. Одразу готую їх морально до університетського життя.
Які інтерактивні засоби ти використовуєш? Дивимося фільми, виконуємо тести в інтернеті, кидаю меми.
Вік: 21 рік
Предмет: математика, фізика
Досвід: 4 роки
Бал ЗНО: математика 193
Освіта: 4 курс КПІ, ФТІ
Методика: основна ідея в тому, щоб учень сам зрозумів як робити те чи інше завдання, роль викладача - натякнути та виправити. Інакше, якщо викладач сам усе пояснює, то це не буде засвоєно учнем в необхідному об'ємі, так як він є тільки слухачем, а не основною дійовою особою.
Який у тебе підхід до викладання? Постійна дискусія з учнями. Треба дати учням свободу у навчанні, але постійно її контролювати.
Які інтерактивні засоби ти використовуєш? Усе, що є під рукою!
Вік: 18
Предмет: Українська мова та література
Досвід: тільки 1 рік викладання, але я дуже люблю українську мову і дітей
Бал ЗНО: 195
Освіта: 2 курс, Інститут міжнародних відносин від університету ім. Тараса Шевченка, спеціальність - міжнародні економічні відносини
Методика: оскільки зараз діти здатні засвоювати і сприймати інформацію в рази швидше, моя методика побудована на тому, щоб за заняття донести до учнів 90-100% тих знань, що будуть потрібні для складання ЗНО, а домашнє завдання давати на повторення матеріалу. Також часто використовую інтерактивні методи, так дітям сприймати інформацію цікавіше і легше для запам'ятовування. До кожного свого студента стараюсь знайти свій підхід, бо діти різні (що не дивно), і можуть по-різному сприймати одну і ту саму інформацію. Ще один мій улюблений метод - обговорення або дискусія. Так знання засвоюються краще. На кожному занятті у нас невеликий тест, щоб відслідкувати успішність студента і зрозуміти, над чим треба ще працювати
Який у тебе підхід до викладання? Оскільки я дуже люблю дітей, мені безмежно подобається проводити з ними час. Саме тому наші заняття схожі більше на зустріч клубу за інтересами (з такими інтересами, як українська мова і література, звичайно), а не на нудний шкільний урок. Ми стараємося проговорити і обговорити всі деталі теми, створювати асоціації, запам'ятовувати все прямо на занятті, ну, і багато сміємося (без цього нікуди). Також даю багато тестів - на мою думку, це ще один дуже діючий метод для вивчення матеріалу. Ніколи не кричу і завжди пояснюю кожному чому він/вона зробили помилку і як її виправити
Які інтерактивні засоби ти використовуєш? Презентації, Квізет, різні електронні тести, ігри з м'ячем та іншими предметами, усні ігри для освоєння або запам'ятовування матеріалу, такі як: «Крокодил», «Хто я?» та ін.
Вік: 24
Предмет: історія України
Досвід: Індивідуальний репетитор – 1 рік. Півроку працював в навчальному центрі "ЯвКурсі", півроку – викладач "Setstud".
Бал ЗНО: 195
Освіта: Київський національний університет імені Т. Шевченка, історичний факультет, магістр (2018 р.)
Методика: Поєднання традиційних методів навчання з інноваційними. Намагаюся якомога доступніше пояснити тему, залучаючи наочні приклади, цікаві факти і обов'язково в якості прикладів створювати причинно-наслідковий ланцюг, щоб учні відразу розуміли до чого призводить та чи інша подія, що є важливим саме для історії. З кожної теми намагаюсь надавати певні "ключі", щоб учні запам'ятавши їх могли відразу зорієнтуватися в темі. З візуальними джерелами залучаю метод асоціації, що дозволяє краще їх розпізнавати. Завжди використовую карти, по можливості ігри (для повторення).
Який у тебе підхід до викладання? Основуючись на методиці, процес викладання матеріалу пов'язаний з комунікацією із учнями, тому вже походу вивчення нової теми задаю учням питання, щоб відразу орієнтуватися наскільки їм вона зрозуміла. Розбір домашніх та контрольних робіт завжди проходить разом з учнями, щоб таким чином здійснювати роботу над помилками і щоб учні висловлювали свою думку стосовно того, чого вони обрали саме таку відповідь.
Які інтерактивні засоби ти використовуєш? Тестування в додатках Socrativeта Kahoot, робота з картами, ігри (Aliasз історичними термінами, персоналіями та подіями), за потреби відеоролики для домашнього
завдання.
Вік: 18 років
Предмет: українська мова та література
Досвід: 2 роки працювала приватним репетитором української мови та літератури
Бал ЗНО: 196
Освіта: Національний технічний університет України «Київський політехнічний інститут»
Методика: атмосфера дружби та рівності учнів і викладача, змагальний характер під час виконання завдань, створення асоціацій для кращого засвоєння матеріалу.
Який у тебе підхід до викладання? Прагну зробити уроки цікавими та змістовними, намагаюсь подолати ілюзію того, що ЗНО страшний звір, якого варто боятись, переконую у тому, що лише за допомогою сумлінної праці можна досягти високих результатів.
Які інтерактивні засоби ти використовуєш? Гра «Гарячий м'яч» (опитування засвоєного матеріалу), вправи «Сватання» (характеристика позитивних і негативних рис літературних героїв), «Суд на героями» (характеристикам вчинків персонажів), «А що якби я…?» (моделювання власної поведінки у літературному творі»
Вік: 21 рік
Предмет: англійська мова
Досвід: близько 5 років викладання дітям різного віку, з різним рівнем та для різних цілей. Близько 2 років підготовки дітей до ЗНО
Бал ЗНО: 190
Освіта: Національний університет «Києво-Могилянська академія» бакалавр філології та магістр зв'язків з громадськістю
Методика: ігровий підхід до навчання, часто ведення групових дискусій
Який у тебе підхід до викладання? Намагаюся пояснювати складні речі простими словами; основне моє завдання - щоб дитина зрозуміла, а не просто зазубрила те чи інше правило. Завжди даю хвилинку відволіктися, якщо бачу, що це потрібно
Які інтерактивні засоби ти використовуєш? Онлайн-тесты, ігри з фізичною активністю, ігри з флеш-картами, вивчення мови за допомогою музики та перегляду фільмів
Наші викладачі
Оксана
Керівник навчального відділу; викладач української мови та літератури
4 років досвіду
Артур
Заступник керівника навчального відділу; викладач історії України
2,5 роки досвіду
Роман
Заступник керівника навчального відділу; викладач історії України
3 роки досвіду
Дарія
Старший викладач з української мови та літератури
4 роки досвіду
Валерія
Викладач української мови та літератури
4 роки досвіду
Нікіта
Викладач математики
3 роки досвіду
Марія
Викладач української мови та літератури
1 рік досвіду
Євген
Викладач історії України
1,5 роки досвіду
Марина
Викладач української мови та літератури
2 роки досвіду
Анна
Викладач англійської мови
Близько 7 років досвіду
© Copyright 2020. All rights reserved.
Made on
Tilda