180
Середній бал
400+
Позитивних відгуків
99%
Задоволених клієнтів
Онлайн-курси підготовки до ЗНО та ДПА
Готуйтесь до ЗНО
не виходячи з дому
Наші предмети
Українська мова та література
Англійська мова
Історія України
Математика
Біологія
Географія
Фізика
Ніяк не визначитесь, які предмети складати? Ми допоможемо!
Формати онлайн-навчання
Відеоуроки
Наш авторський контент: найкращі програми підготовки до ЗНО/ДПА, повністю адаптовані під онлайн-курси.
Економ
Доступ до конспекту уроку (2-5 сторінок)
До кожного уроку вкладається конспект з усіма матеріалами, про які йшлося в уроці, щоб учень міг прочитати і краще засвоїти матеріал
Доступ до форуму
Учні зможуть спілкуватися зі своїми однокурсниками, знаходити нових друзів, обирати свій майбутній вуз (буде поділ по напрямкам спеціальностей)
Завдання
Кожен учень отримує доступ до авторських завдань, які комплексно готують учнів до іспитів.
Контроль засвоєння матеріалу
Кожне виконане завдання - крок до успішного складання іспитів, саме тому без успішного вирішення всіх завдання учень не зможе приступити до наступного уроку, а наставник (викладач) допоможе при виникнені проблем (в текстовому режимі).
Гейміфікація
Крута функція заохочення учнів ефективніше навчатись за допомогою стимулів: за виконання складних завдань він отримує бали, змагається з іншими учнями за першість, а, назбиравши достатньо балів, зможе придбати подарунки в нашому магазині.
Тривалість перевірки творчих завдань (до 3х днів)
Завдання без автоперевірки, такі як вирішення задач з математики, аналіз історичних подій, написання творів та диктантів перевіряються вручну нашими викладачами.
Перевірка завдань з розгорнутими коментарями наставника
Окрім звичайної перевірки завдань (оцінка), викладач буде давати коротку аналітику: де помилився учень, що потрібно повторити і як уникнути таких помилок в майбутньому, а також буде вести учня протягом всього курсу як наставник.
Особистий менеджер
До кожного учня буде прикріплений менеджер-підтримки, який буде нагадувати про курс, інформувати про вебінари та публікацію тренінгів, консультувати з будь-яких питань (в т.ч. технічних).
Підтримка ментора
Ментор допоможе дитині розв'язати складні завдання, додатково пояснить тему.
Доступ до тренінгу «Психологічна підготовка до ЗНО»
Успіх ЗНО залежить не тільки від знань, а й від психологічної готовності учня. Наш спікер розкаже та дасть практичні рекомендації як психологічно підготуватися до ЗНО: не піддатися паніці та з ясною головою вирішити всі завдання.
від 38,98 грн / год
Відеоуроки
Наш авторський контент: найкращі програми підготовки до ЗНО/ДПА, повністю адаптовані під онлайн-курси.
Стандарт
Доступ до конспекту уроку (2-5 сторінок)
До кожного уроку вкладається конспект з усіма матеріалами, про які йшлося в уроці, щоб учень міг прочитати і краще засвоїти матеріал
Доступ до форуму
Учні зможуть спілкуватися зі своїми однокурсниками, знаходити нових друзів, обирати свій майбутній вуз (буде поділ по напрямкам спеціальностей)
Завдання
Кожен учень отримує доступ до авторських завдань, які комплексно готують учнів до іспитів.
Контроль засвоєння матеріалу
Кожне виконане завдання - крок до успішного складання іспитів, саме тому без успішного вирішення всіх завдання учень не зможе приступити до наступного уроку, а наставник (викладач) допоможе при виникнені проблем (в текстовому режимі).
Гейміфікація
Крута функція заохочення учнів ефективніше навчатись за допомогою стимулів: за виконання складних завдань він отримує бали, змагається з іншими учнями за першість, а, назбиравши достатньо балів, зможе придбати подарунки в нашому магазині.
Тривалість перевірки творчих завдань (до 2х днів)
Завдання без автоперевірки, такі як вирішення задач з математики, аналіз історичних подій, написання творів та диктантів перевіряються вручну нашими викладачами.
Перевірка завдань з розгорнутими коментарями наставника
Окрім звичайної перевірки завдань (оцінка), викладач буде давати коротку аналітику: де помилився учень, що потрібно повторити і як уникнути таких помилок в майбутньому, а також буде вести учня протягом всього курсу як наставник.
Особистий менеджер
До кожного учня буде прикріплений менеджер-підтримки, який буде нагадувати про курс, інформувати про вебінари та публікацію тренінгів, консультувати з будь-яких питань (в т.ч. технічних).
Підтримка ментора
Ментор допоможе дитині розв'язати складні завдання, додатково пояснить тему.
Доступ до тренінгу «Психологічна підготовка до ЗНО»
Успіх ЗНО залежить не тільки від знань, а й від психологічної готовності учня. Наш спікер розкаже та дасть практичні рекомендації як психологічно підготуватися до ЗНО: не піддатися паніці та з ясною головою вирішити всі завдання.
від 53,83 грн / год
від 4990 грн / курс
від 6890 грн / курс
Переваги онлайн-курсів
Зручність навчання
/01
Неможливо пропустити заняття, адже відеозапис уроків можна подивитися в будь-який зручний час і запитати необхідну інформацію у викладача
Інноваційна платформа
/02
Ми використовуємо платформу з елементами гейміфікації. Це означає що ваші діти зможуть засвоювати інформацію за допомогою ігор, це збільшть концентрацію під час навчання і зменшить втому
Досвідчені педагоги
/03
Ваші діти будуть отримувати знання від викладачів, які в свій час здали ЗНО на 190 і більше балів
Постійний моніторинг знань
/04
Ви завжди будете знати на якому рівні ваша дитина, адже ми постійно проводимо тестування. Прогрес ви зможете відслідковувати на платформі
Інші варіанти онлайн-навчання:
/05
Дистанційно в групах
Перевернутий клас

Подайте заявку, пройдіть пробне заняття й успішне складання ЗНО гарантоване!
ПІБ: Колоша Богдан Андрійович.

Вік: 21 рік.

Предмет: Історія України.

Досвід: Викладаю історію України три роки. Першу клієнтку підготував до ДПА за 2 тижні, а після її успіху готував тільки до ЗНО. Минулого року шестеро моїх учнів склали ЗНО на 190+. Ведучий онлайн-курсу Unext з історії України.

Бал ЗНО: При вступі – 185, але зараз стабільно пишу 195+.

Освіта: Київський національний університет імені Тараса Шевченка, факультет психології, спеціальність: психологія (політична психологія), 5-й курс (магістратура).

Бакалаврат: НПУ імені М.П. Драгоманова, факультет психології, спеціальність: психологія (психосоматика і психологічна реабілітація).

Методика: Намагаюся надавати додаткового контексту персонажам і подіям, щоб учні краще запам'ятовували інформацію. Цікаві факти не стануть зайвими, якщо вони допоможуть вивчити матеріал. Також намагаюся по можливості використовувати проектор, меми, карти і відеоматеріали, адже це потрібно для кращого зосередження розсіяної уваги учнів.

Підхід до викладання: Створюю на уроках «емоційні гойдалки», коли лекційний матеріал цікавий і доступний, а перевірка знань викликає максимальний стрес, наближений до умов ЗНО.

Мої інтерактивні засоби:

  • Презентації, які містять у собі конспект до теми.

  • Підкасти, відео та фільми у якості домашнього завдання.

  • Різні види перевірки знань учнів: сервіси Socrative, Kahoot, класичне опитування і тестування у форматі ЗНО.

  • Періодично у якості повторення граємо у ігри де потрібно вгадати персонажа, чи у Alias з історичними датами.

ПІБ: Сідлецька Поліна Вадимівна.

Вік: 20 років.

Предмет: Англійська мова.

Досвід: 2 роки викладання уроків як у класі, так і дистанційно.

Бал ЗНО: 192.

Освіта: Київський національний університет ім. Тараса Шевченка, Інститут міжнародних відносин, спеціальність: «політолог-міжнародник та перекладач англійської мови».

Методика: проводжу заняття в постійній взаємодії з учнями, намагаючись максимізувати їх залучення в процес навчання. Динаміка, зміна активностей, групові заняття, мозкові штурми, інтерактивність та комунікація - загалом, урок англійської - це як похід в спортзал для мозку.

Який у тебе підхід до викладання?

Для мене важливо, аби матеріал подавався простим шляхом, і засвоювався маленькими порціями. Приділяю увагу створенню атмосфери піклування та відповідальності, в якій може розвиватись критичне мислення та індивідуальність дитини. Навчання повинне розвивати особистість учня, а не ламати її.

Які інтерактивні засоби ти використовуєш? Відрізки з фільмів та серіалів, пісні, онлайн-тести, ігри з картками, брейн-ринги, "mind maps", безліч інтернет-програм для якісного наповнення уроку.


ПІБ: Тачинська Анна Олександрівна.

Вік: 20.

Предмет: біологія.

Досвід: 2 роки викладання.

Бал ЗНО: 196.

Освіта: незакінчена вища; 4 курс, спеціальність – Середня освіта. Біологія. Валеологія; Національний педагогічний університет імені М.П. Драгоманова.

Методика: лекційні заняття із використанням візуальних джерел, ігрових методик та багаторівневого тестування.

Який у тебе підхід до викладання? Я вважаю, що навчання повинно бути пов'язаним із життям і учні повинні розуміти, для чого вони вивчають ту чи іншу тему, чому вона є важливою. Надзвичайно важлива наочність, тому до всього, що я розповідаю, йде супровід в картинках або відеофрагментах, які яскраво ілюструють даний матеріал. Для того, аби дітям було цікаво дивитись на ті ж самі картинки, я намагаюсь підібрати їх максимально цікавими та наглядними. При вивченні різноманітних тем також враховую вікові особливості учнів, для того, аби не розповідати щось занадто важке чи занадто елементарне. І наостанок, я намагаюсь давати учням лише той матеріал, який їм може знадобитись для складання ЗНО і не перевантажувати їх непотрібною інформацією.

Які інтерактивні засоби ти використовуєш? На Урок, Learningapps, Classtime та різні фото-відеоресурси.


Вік: 20
Предмет: українська мова та література
Досвід: 2 роки індивідуального супровіду дітей різного віку + 2 роки - викладач на курсах «Setstud»
Бал ЗНО: 194
Освіта: Національний педагогічний університет ім. М.П. Драгоманова, вчитель української мови та літератури+редактор видавничої продукції
Методика: Індивідуальний підхід до кожного учня. Використовую асоціативне навчання, змагання між учнями у групі, бліц та «мозковий штурм», дебати та дискусії під час аналізу художнього твору, перегляд фільмів, інтерактивні картки, дидактичні ігри, прийом «вчимось-навчаючи»
Який у тебе підхід до викладання? Вбачаю своє основне завдання в тому, аби учень полюбив рідну мову, захотів її практикувати в живому мовленні, отримував задоволення від навчання, відчув мою віру та підтримку в нього. Ціную, коли комунікація і стосунки рівня «вчитель-учень» можуть перерости на рівень «друг-старший друг», але вмію балансувати, тримати ситуацію під контролем, тому мої учні мене поважають і вчаться.
Навчання шляхом практики та постійного аналізу своїх знань. Ніколи не даю одразу правильні відповіді після перевірки робіт, спершу скажу, де допущена помилка, шляхом евристичної бесіди наштовхну на потрібну думку, дам можливість учню відшукати істину самостійно.
Творчість та креатив. Разом з дітьми створюємо казки/вірші/історії,аби простіше запам'ятовувати матеріал.
Глибоке та широке навчання. Хочу, аби кожен учень, який прийшов до мене, став кращим не лише з моєї дисципліни, хоча, звичайно, на це особлива увага. Апелюю до реального життя, наводжу приклади з
власного досвіду, ділюсь всім, чим знаю)
Які інтерактивні засоби ти використовуєш? Таблиці, схеми, графіка, дидактичні картки, матеріал у коміксах та мемах.
Викладачі онлайн-занять
Богдан
Викладач з історії України
3 років досвіду
Поліна
Викладачка з англійської мови
2 роки досвіду
Анна
Викладачка з біології
2 роки досвіду
Дарія
Викладач з української мови та літератури
4 роки досвіду
Залиште заявку
І ми зв'яжемось з вами найближчим часом!
Made on
Tilda