180
Середній бал
400+
Позитивних відгуків
99%
Задоволених клієнтів
Допоможемо вступити до кращих університетів

Unext — твій центр підготовки до ЗНО та ДПА
До 31.09.2020 Діють знижки 10% на всі курси підготовки!
1 предмет - від 150 133 грн/за годину
заняття 2 рази на тиждень, по 1.5 години
Комфортні класи в центрі Києва
м. Золоті Ворота, м. Майдан Незалежності, м. Лівобережна
Заняття 2 рази на тиждень по 1.5 години
Мінігрупи, можливість відпрацювання уроків, зв'язок з вчителем 24/7
Індивідуальний розклад та оплата частинами
За 8 місяців курсу
підготуємо до
ЗНО та ДПА на 180 балів і вище
Результати наших учнів на 30% вищі, ніж тих, хто готувався самостійно
Або повернемо гроші за курс, якщо не складете іспит
142
183
Це наша унікальна программа, за якою ваша дитина полюбить навчатися!
Самостійна


підготовка


Учні Unext


Старт у вересні 2020
Всі предмети ЗНО
/01
Комфортний розклад для учнів
/02
Офіс 5 хв від метро
/03
В 1 групі максимум 10 учнів
/04
Сучасні методики навчання
/05
Зручна система оплати
/08
Своєчасний моніторинг знань
/07
Індивідуальний підхід
/06
Наші офіційні партнери
Ми допомогли вступити всім учням до кращих ЗВО країни - UNEXT офіційний партнер Закладів вищої освіти
Наші 5 кроків підготовки до ЗНО
Реєстрація
/01
Ви можете зареєструватись, подавши заявку на сайті. Після цього ми з вами зв'яжемось та повідомимо всі деталі стосовно безкоштовного першого заняття та всього курсу.
Безкоштовне пробне заняття
/02
Пробне заняття проходить так само, як і інші групові уроки. Так ви зможете оцінити наші курси та обрати для себе викладача.
Оплата курсу
/03
Оплата проходить будь-яким зручним для Вас способом, є можливість вносити суму поступово, тобто Вам не потрібно буде сплачувати весь курс відразу.
102 години занять
/04
9 місяців навчання за зручним для Вас розкладом та систематичними зрізами знань.
Успішне складання ЗНО
/05


Ми впевнені, що Ви успішно складете ЗНО і ми Вам у цьому допоможемо!
Подайте заявку, відвідайте пробне заняття й успішне складання ЗНО гарантоване!
Наші предмети
Географія
Фізика
Хімія
Ніяк не визначитесь, які предмети складати? Ми допоможемо!
Навчальна програма
1
предмет
8 занять в місяць
2 рази на тиждень, по 1.5 години
кількість годин - 102
158 грн/год
149 грн/год
2
предмети
8 занять в місяць х 2
2 рази в тиждень,
по 1.5 години х 2
кількість годин - 102 х 2
150 грн/год
142 грн/год
3
предмети
8 занять в місяць х 3
2 рази в тиждень по 1,5 години х 3
кількість годин - 102 х 3
141 грн/год
137 грн/год
Топ продажів
4
предмети
8 занять в місяць х 4
2 рази в тиждень по 1,5 години х 4
кількість годин - 102 х 4
138 грн/год
133 грн/год
Чому ми?
180
Середній бал за ЗНО
4
Роки на ринку підготовки до ЗНО
4500+
Ми підготували більше 3400 учнів до ЗНО та ДПА
85%
Вступили на бюджет
99%
Задоволених нашою роботою
Молоді та досвідчені викладачі
/01
Наші викладачі пройшли грунтовну підготовку, вони викладають декілька років й самі склали ЗНО на високий бал. Знайти спільну мову з ними дуже просто адже це відкриті, добрі та професійні молоді люди
Постійний моніторинг знань
/02
Курс побудований так, щоб можна було відстежувати прогрес учня. Тільки таким чином, можна зрозуміти чи ви рухаєтесь у правильному напрямку. До речі, який ваш бал ЗНО зараз?
Найнеобхідніші матеріали
/03
Під час навчання, учень отримує тільки актуальну інформацію і нічого лишнього. Для чого витрачати час на те, що не зустрічається на ЗНО?
Вік: 23
Предмет: українська мова та література
Досвід: 4 роки в компанії "Setstud"
Бал ЗНО: 194,5
Освіта: КНУ ім. Т.Г.Шевченка, бакалаврат - фахівець з літературної творчості, української мови і літератури (2013-2017); магістратура - професійна кваліфікація вчитель, освітня програма "зарубіжна література та англійська мова: теорія і методика навчання"
Методика: індивідуальний підхід до кожного учня, асоціативне навчання, ігрова форма усюди, дебати та дискусії під час аналізу художнього твору, нестандартні види уроків (урок-суд, урок-театральна постановка), перегляд фільмів, ментальні картки, дидактичні ігри, використання сучасних соцмереж під час навчання
Який у тебе підхід до викладання? Вбачаю своє основне завдання - полюбити вчитися і зрозуміти, що українська мова - не складна, а в літературі - не завжди всі страждають і плачуть. Ціную, коли комунікація і стосунки рівня «вчитель-учень» можуть перерости на рівень «друг-старший друг», але вмію балансувати, тримати ситуацію під контролем, тому мої учні мене поважають і вчаться. Завжди готова порадити щось на тему освіти чи побути персональним психологом.
Навчаю так, щоб діти розвивали критичне мислення. А також завжди могли практично застосувати знання, навіть якщо не пам'ятають правила. Позитивне мислення - одне з основних складових навчання. Всього можна досягнути, головне щось для цього робити.
Які інтерактивні засоби ти використовуєш? Ігри, багато інтерактивних сайтів (Кahoot,Quizizz, Learningapps), адаптовані під навчання сучасні ігри ( показуха, крокодил,перший мільйон тощо), багато ілюстративного матеріалу (ребуси, серіали, фільми), групові та проектні завдання


Вік: 21
Предмет: Історія України
Досвід: 2.5 роки викладання «основ програмування»
Освіта: повна вища, спеціальність «Фінанси, банківська справа та страхування» КНЕУ
Методика: комбінаторні заняття, лекційного типу. Використання візуальних джерел, ігрових методик та тестування. Максимальна і постійна взаємодія з дітьми.
Який у тебе підхід до викладання? Орієнтуюсь на створення продуктивної атмосфери, де кожен учень може комфортно себе почувати. Для цього знаходжу індивідуальний підхід до кожного учня, розумію «мову підлітків», а також формую командну роботу з усіма учнями. Роблю ставку на розуміння причинно-наслідкових зв'язків, та логічних взаємозалежностей, критичного мислення та викладу власних думок. Рівномірне розприділення уваги до кожного, та об'єктивно-справедливе оцінювання учнів
Які інтерактивні засоби ти використовуєш? Socrative, На Урок, Memrise, різні фото-відеоресурси.
Вік: 23
Предмет: історія України
Досвід: 3 роки в компанії "Setstud"
Бал ЗНО: 190
Освіта: НПУ ім. М.П, Драгоманова, бакалаврат - вчитель історії, бакалавр історії, країнознавець (2014-2018); магістратура - професійна кваліфікація викладач закладу вищої освіти, магістр історії, викладач країнознавства.
Методика: індивідуальний підхід до кожного учня, асоціативне навчання, використання методу наочності, ігрова форма обговорення, а дискусії під час аналізу історичних подій, нестандартні види уроків урок-вибори, урок-суд,аналіз історичних фільмів на достовірність, ментальні картки, дидактичні ігри, використання сучасних соцмереж під час навчання
Який у тебе підхід до викладання?
Викладаю з урахуванням всіх аспектів психологічного розвитку дитини, використовую новітні методики викладання у своїх заняттях, заняття проходять в лекційній формі з використанням дискусій де це потрібно.Заняття проходять у класичній грецькій методі викладння , вважаю що підхід давньогрецьких філософів підходить якнайкраще для дискусійної форми вивчення історії так як предмет достатньо неоднозначний.
Навчаю так, щоб діти розвивали критичне мислення. А також могли з користю використати свої знання не тільки під час ЗНО , але і в подальшому житті розуміючі такі базові і важливі поняття як вибори, основи політичної системи і так далі, адже історія це - цикл який бескінечно повторюється із століття в століття . І навчившись на помилках предків можна побудувати фундамент для нащадків.
Які інтерактивні засоби ти використовуєш? Ігри, багато інтерактивних сайтів (Кahoot,Quizizz, Learningapps,Classstime? ClassDojo ), багато ілюстративного матеріалу (ребуси, серіали, фільми), групові та проектні завдання
Вік: 20
Предмет: українська мова та література
Досвід: 2 роки індивідуального супровіду дітей різного віку + 2 роки - викладач на курсах «Setstud»
Бал ЗНО: 194
Освіта: Національний педагогічний університет ім. М.П. Драгоманова, вчитель української мови та літератури+редактор видавничої продукції
Методика: Індивідуальний підхід до кожного учня. Використовую асоціативне навчання, змагання між учнями у групі, бліц та «мозковий штурм», дебати та дискусії під час аналізу художнього твору, перегляд фільмів, інтерактивні картки, дидактичні ігри, прийом «вчимось-навчаючи»
Який у тебе підхід до викладання? Вбачаю своє основне завдання в тому, аби учень полюбив рідну мову, захотів її практикувати в живому мовленні, отримував задоволення від навчання, відчув мою віру та підтримку в нього. Ціную, коли комунікація і стосунки рівня «вчитель-учень» можуть перерости на рівень «друг-старший друг», але вмію балансувати, тримати ситуацію під контролем, тому мої учні мене поважають і вчаться.
Навчання шляхом практики та постійного аналізу своїх знань. Ніколи не даю одразу правильні відповіді після перевірки робіт, спершу скажу, де допущена помилка, шляхом евристичної бесіди наштовхну на потрібну думку, дам можливість учню відшукати істину самостійно.
Творчість та креатив. Разом з дітьми створюємо казки/вірші/історії,аби простіше запам'ятовувати матеріал.
Глибоке та широке навчання. Хочу, аби кожен учень, який прийшов до мене, став кращим не лише з моєї дисципліни, хоча, звичайно, на це особлива увага. Апелюю до реального життя, наводжу приклади з
власного досвіду, ділюсь всім, чим знаю)
Які інтерактивні засоби ти використовуєш? Таблиці, схеми, графіка, дидактичні картки, матеріал у коміксах та мемах.
Вік: 21 рік
Предмет: Українська мова та література
Досвід: 4 роки (працювала репетитором та в «ЯвКурсі» до того, як прийшла у Setstud)
Бал ЗНО: 193
Освіта: Диплом із відзнакою за спеціальністю «Філологія» у Києво-Могилянській академії. Зараз навчаюся на магістратурі за спеціальністю «Історія, теорія літературознавства та компаративістика» у НаУКМА
Методика: Навчання інтерактивне, дуже сильний практичний фактор – аби щось зрозуміти, діти мають набити собі руку або самі дійти до якоїсь думки.
Який у тебе підхід до викладання? Просто намагаюся ставитися до дітей по-дружньому, і тому намагаюся апелювати до їхньої відповідальності. Одразу готую їх морально до університетського життя.
Які інтерактивні засоби ти використовуєш? Дивимося фільми, виконуємо тести в інтернеті, кидаю меми.
Вік: 21 рік
Предмет: математика, фізика
Досвід: 4 роки
Бал ЗНО: математика 193
Освіта: 4 курс КПІ, ФТІ
Методика: основна ідея в тому, щоб учень сам зрозумів як робити те чи інше завдання, роль викладача - натякнути та виправити. Інакше, якщо викладач сам усе пояснює, то це не буде засвоєно учнем в необхідному об'ємі, так як він є тільки слухачем, а не основною дійовою особою.
Який у тебе підхід до викладання? Постійна дискусія з учнями. Треба дати учням свободу у навчанні, але постійно її контролювати.
Які інтерактивні засоби ти використовуєш? Усе, що є під рукою!
Наші викладачі
Оксана
Керівник навчального відділу; викладач української мови та літератури
4 років досвіду
Артур
Заступник керівника навчального відділу; викладач історії України
2,5 роки досвіду
Роман
Заступник керівника навчального відділу; викладач історії України
3 роки досвіду
Дарія
Старший викладач з української мови та літератури
4 роки досвіду
Валерія
Викладач української мови
4 роки досвіду
Нікіта
Викладач математики
3 роки досвіду
Відгуки наших випускників
Безумовно для команди Unext на першому місці завжди будуть не особисті перемоги, а перемоги наших випускників. Для нас дуже важливо щоб учень був готовий до іспитів фізично, морально та психологічно.

Ми звикли чути від батьків та студентів не тільки оптимистичні відгуки, а й критичні, які нас мотивують діяти ще краще, вдосконалювати самих себе та йти вперед і тільки вперед.

А коли ми чуємо від наших студентів щирі слова та поважливі відгуки, викладачі на 7 небі від щастя, хіба це не найважливіше? Переконайся , дивись відео та відчуй нашу радість
Залиште заявку
І ми зв'яжемось з вами найближчим часом!
© Copyright 2020. All rights reserved.
Made on
Tilda